Qyteti i Vatikanit

Qyteti i Vatikanit

Vatikani është një qytet-shtet të vendosura brenda qytetit të Romës në gadishullin italian, i cili ka një sipërfaqe prej 0,439 kilometra katrorë dhe një popullsi prej rreth 900 banorë, duke e bërë atë më pak të Shtetit gjerë sovran dhe më pak të populluar, e ndjekur e Monakos, e cila katërfishon madhësinë e saj. Është aq e vogël sa që vetëm Bazilika e San Pedro është 7% e sipërfaqes së saj; Bazilika dhe Sheshi i Shën Pjetrit zënë 20% të territorit, kjo ajo vendin më të urbanizuar në botë. Emri i saj vjen nga Monte Vaticano (nga parashikimi latine "vaticinium", më parë unë u ndal një orakull etrusk kodër). Ajo u krijua në vitin 1929 nga Paktet e Lateranos mes Selisë së Shenjtë dhe pastaj Mbretërisë së Italisë.

Emri i plotë zyrtar në latinisht i këtij shteti të pavarur është STATVS adresën Vaticanae (një përafrim hispanized prej shqiptimit kishtare latine është "statusi chivitátis Vaticane ', sipas shqiptimit Restitutta," Statusi kiuitátis uaticánae "). Në italisht emri i plotë është Stato della Città del Vaticano.

Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
Qyteti i Vatikanit
www.klimanaturali.org